.: TOP BUX LIST :.

سایتهای مطمئن پرداخت کلیکی

.: TOP BUX LIST :.

سایتهای مطمئن پرداخت کلیکی

مایکروسافت در مورد ویندوز فون سیاست هوشمندانه ای  در پیش گرفت

انها توانستند پخش ابزارها و خدمات نوکیا را تصاحب کنند که به جرات می توان گفت بهترین خرید در تاریخچه حیاتش خواهد شد

انها امسال پرچمداری را برای رقابت با رقبا معرفی نکردند و بیشتر سعی کردند گوشی هایی با کاربرد خاص مانند کمرافون و فبلت و گوشی ارزان قیمت بتواند سهمی بگیرد که به اشتناد گزارش فصلی فروش اسماتفون ها روند رو به رشد ولی ناکافی برای رقابت با دیگر رقباست
خیلی ها چالش اصلی مایکروسافت را سخت افزار و یا نرم افزار می دانند ولی چالش اصلی اینست که در دنیای پست PC مایکروسافت به[b] برندی[/b] شناخته شده مثل اپل برای مصرف کننده تبدیل نشده و رقبای مایکروسافت می دانند اگر مایکروسافت به برندی شناخته شده تبدیل شود توانایی رقابت را ندارند به همین خاطر با تبلیغات منفی و بر جسته کردن نقاط ضعف  مانع از [b]برند شدن[/b] مایکروسافت در دنیای پست PC شدند  در سال 2012 موفق عمل کردند و باعث شدند سرفیس RT ضرر 900 میلیون دلاری را متحمل شود
 مایکروساف سال 2013 را هوشمندانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد